پروژه ای احداث سد خسرو اباد بخش کوهنانی (کورونی)درهاله ای ار ابهام....
باوجوداینکه زمان استارت احداث این سد،ازدوسال هم گذشته است ؛کماکان اجرای این پروژه به علت عدم مدیریت و جدیت مَسئولان این شهردراجرای ان هنوزمرحله ای اولیه ای خود را پشت سر میگذارد(مرحله ای خاک شناسی ) ؛مرحله ای که درصورت جدیت وکوشش مسئولان این بخش نباید بیشتر از۳ماه طو ل میکشید،واگراین شرایط ادامه پیداکندمیتوان زمان بهربرداری ازاین سد در سی ،چهل سال اینده پیش بینی کرد، ...دراینجاباتوجه به اهمیت ونقش مهمی که این سد درسطح ملی ومحلی میتواندداشته باشد ازکلیه مسئولان محترم بالاخص نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب اقای شاهرخی قبادی ، شهردار محترم بخش کونانی جناب اقای میرزایی که الحق وانصاف یکی مسئولان وظیفه شناسیست که ازدل وجان درجهت عمران ابادی شهرکونانی قدم برداشته اند،بخش دارمحترم جناب اقای حقی زاده،دهیار محترم روستای خسرواباد،وکلیه عزیزانی که به گونه ای میتوانند درجهت تسریع رونداین پروژه نقشی داشته باشند،غاضعانه تقاضامیکنم که هرچه سریعترشرایط لازم را درجهت احداث این سد به عمل اورند..عزیزان به یاد داشته باشیم که احداث این سدعلاوه برنقش مهمی که دراشتغال زایی مردم بخش کونانی وروستاهای تابع میتواندداشته باشد،،تبدیل کردن بخش کونانی باهمراهی دهستان تنگ سیاب به عنوان قطب تولیدانارکشورمیباشد،به گونه ای که مزایاوفوایداحداث این سدرامیتوان غیرقابل توصیف بیان کرد.